Jag älskar fina vackra saker, dekorationer, pyssel, trädgård, resor, kalas, fest, hattar, vackra ord och fina tankar.

onsdag 22 april 2015

Mitt arbete.

Jag är ute på jobb nu.. inte hemma med andra ord.. som flygvärdinna jobbar jag ju ute i världen. Jag är baserad i München och det är där jag är just nu. I mitt älskade München, där jag oxå har bott i 14 år av mitt vuxna liv. Här är jag nu och har Standby. Det betyder att jag väntar, väntar, o väntar. Kanske ringer de och behöver mig kanske inte.. från 5.00 till 23.00 i 8 dagar.. I måndags ringde de och jag fick en 2 dagars tur m övernattning g i Moskva.   Idag har det inte blivit någon flygning alls, istället hsr jag gått runt o strosat i mitt gamla bostadsområde och shoppat lite, fikat o träffat lite gamla vänner. Sen fixade jag middag till vännerna jag bor hos. En hel-mysig dag!
Nu ska ni få se hur jag ser ut när jag jobbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar