Jag älskar fina vackra saker, dekorationer, pyssel, trädgård, resor, kalas, fest, hattar, vackra ord och fina tankar.

söndag 14 februari 2016

Happy Valentines day!

Idag har vi Alla hjärtansdags.  ❤ Jag tycker det är lite mysigt. Mysa till det lite extra, duka lite fint, rosor, gelehjärtan.... Flickorna bakade muffins och "hjärt-dekorerade " dem redan i fredags. Jättefina blev de. Kul att flickorna bakar och gör så fint själva, men ibland saknar jag faktiskt att jag inte själv hinner med att göra egna bakverk så ofta längre.. Ja ja, men vad gör det.. Flickorna gör så fina saker, med så mycket kärlek. 😘😘
I år skrev jag personliga kärleksbrev till min älskling,  mina flickor och till min mamma och min pappa.💗 Det kändes fint och de blev jätteglada och rörda. Jag blev själv rörd när jag skrev breven. Min familj betyder så otroligt mycket för mig och vi står varandra så nära! Jag är verkligen lyckligt lottad med en sån fin familj omkring mig. 💖💖💖
Vi avslutade dagen med stämningsfull Alla hjärtansdags konsert och sedan middag hos min mamma. En härlig dag! Love U all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar