Jag älskar fina vackra saker, dekorationer, pyssel, trädgård, resor, kalas, fest, hattar, vackra ord och fina tankar.

torsdag 11 februari 2016

Dresses ibiza

Add Lib.

 
 
Jag eller ja, Vi, har blivit bjudna på bröllop av en före detta arbetskompis till mig, en X-flygvärdinna. Vi flög tillsammans i Frankfurt, och var bla i Miami och Hongkong tillsammans. En härlig tjej- Vi har hållit kontakten, fast det var länge sedan hon slutade flyga.  Ja, men visst är det roligt med bröllop!! Jag älskar det! alltihopa, det är så fint, romantiskt och stämningsfullt. Jag får klä upp mig och göra mig lite extra fin och se andra finklädda människor. Jag är ett romantiskt bröllops-fan helt enkelt!
Men det här gången är det inte ett bröllop vilket som helst... nej det är på Ibiza!! Och då det ju så mycket mer spännande! På inbjudan står det som klädkod: Add Lib, vilket jag aldrig hört talas om, så det blev till att googla runt lite. -Add Lib, är det speciella Ibiza Modet med bomullsklänningar i vitt med mycket spets och brodyr.   Och oj vad mycket fint jag hittade! Det här klänningar är några av det finaste jag hittade på nätet. En Modeskapare från Ibiza som jag tyckte särskilt mycket om är Charo Ruiz. Wow, vilka klänningar! Jag var tvungen att höra med min kompis som gifter sig om det verkligen var så här fina klänningar som hon menade att vi skulle ha. Eftersom det nästan ser ut som brudklänningar, och jag vill ju inte överstråla bruden. Men hon menade precis den här stilen, och hon ska inte alls ha vit klänning, så då kommer hon att stråla över oss andra precis som det sig bör. Hon ville att jag skulle önska en flygning till Shanghai under mars, för då skulle vi kunna ses där och shoppa brudklänningen tillsammans. Vilken ära! Det hade varit så roligt! Och nu har jag verkligen försökt att ändra och fixa med mitt chema, för att få till det, men det går inte... Jag har semester då och det går inte att få bort. Så himla tråkigt!  
 
 
Titta vilka skönheter. Jag är helt kär i dessa vita spetsklänningar!
Herregud visst är de vackra! Jag undrar bara vart jag kan få tag i dem?
Nästan som brudklänningar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar