Jag älskar fina vackra saker, dekorationer, pyssel, trädgård, resor, kalas, fest, hattar, vackra ord och fina tankar.

måndag 9 november 2015

Solen bryter igenom.

Hej på er!
Det var länge sedan jag skrev något... ledsen för det mina vänner. Ska verkligen försöka bättra mig!!

Vi har haft en mysig helg i faderns tecken, med mycket mys med mina små flickor o sambons stora flickor. De stora har varit här och pysslat och sytt på en mobil till kommande liten bebis. Så fin blev den. Och så mysigt att pyssla tillsammans, bara vara, sen tittade vi på Dolphintale 1-filmen oxå. Den var ju så söt och based on a real story.  Jättefin faktiskt!! Kan rekommenderas. Annars tycker jag det är lite svårt att hitta filmer som alla gillar, liten och stor..
Sen var vi på middag alla 8 på en Kolumbiansk  Restaurant.  Härlig helg!

Och idag bryter sig solen igenom igenom efter några regniga dagar. Jag och mamma ska åka till Ikea idag och luncha lite och ha egentid. Det ska bli såå mysigt!! Nej nu måste jag göra mig i ordning.

Kram och ha det bra!

Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar