Jag älskar fina vackra saker, dekorationer, pyssel, trädgård, resor, kalas, fest, hattar, vackra ord och fina tankar.

onsdag 18 november 2015

Loppis besök idag.

Idag var jag riktigt duktig, vi gick o tränade lite extra utanför de Spinning pass som vi försöker gå på 2 ggr i veckan! Jätteskönt efteråt! Vi belönade oss med lunch på thai restaurangen runt hörnan. Sen hade vi lite tid över så då smet vi in på loppisen, som har öppet varje onsdag eftermiddag och lördagar. Jag fyndade en stor glasburk, en liten Lena Linderholm-tavla (en av mina favoritmålare) och den här fina boken om tomtar. Den hade vi när jag var liten och den är jättefin , spännande och lite lagom läskig på några sidor. Jag blev så glad när jag hittade den. Den ska vi läsa i under December. Oh vad mysigt det ska bli.
Och bäst av allt var priset!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar