Jag älskar fina vackra saker, dekorationer, pyssel, trädgård, resor, kalas, fest, hattar, vackra ord och fina tankar.

måndag 30 november 2015

Advent hos oss!

Vi har haft en jättemysig och fullproppad adventshelg. Med skoldisco för flickorna, de deltog i ett gladiatorlopp på mässan Superior kids, mer kalas, dansavslutning,  middag med vänner och finast av allt Adventskonsert med kören i kyrkan. Och min lilla Miranda 7 år sjöng sólo. .. Tårarna rann inte bara på mig kan jag säga... Det var såå fint och jag blev så rörd och stolt! Känslorna riktigt svämmar över!
Om ni vill höra en snutt, så titta gärna in på min instagram  #karinsfinafix
Jag skriver i nästa inlägg lite om mina adventsljusstakar som jag pyntat och gjort fina. Titta in igen så får ni se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar