Jag älskar fina vackra saker, dekorationer, pyssel, trädgård, resor, kalas, fest, hattar, vackra ord och fina tankar.

onsdag 23 september 2015

Kalas-race....

Hej på er! 
Förlåt att jag inte skrivit på senaste tid... Tiden bara rusar iväg...
Vi har haft kalas i dagarna tre här hemma. Min stora fina tjej Cassandra blev 9 år i fredags. Tiden har gått så fort!! Jag blev riktigt tårögd när hon lycklig över sina presenter, modellade i sina nya kläder. Hon har blivit så stoooor. Vart tog tiden vägen?? Skrämmande! Stopp jag hinner inte med!! Det känns som om det var bara härom veckan som hon låg där, ett litet knyte på min arm och tittade upp på mig med sina vackra mörka ögon. Och nu önskade hon sig skinnjacka och hatt... 😢😨😲 Fast hon är bra go och mysig som hon är oxå!! 😉😍😘

Man måste verkligen tänka på att stanna upp och njuta av all tid! Det går så fort.  Snart är barnen vuxna och flyttar hemifrån.

Ta vara på tiden mina vänner.  Stanna upp i nuet och njut! Var närvarande!

-saker som jag kämpar med just nu.

Kram på er allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar