Jag älskar fina vackra saker, dekorationer, pyssel, trädgård, resor, kalas, fest, hattar, vackra ord och fina tankar.

onsdag 22 juli 2015

Lekstugan . Del 2.

Hej hej! 

Jag har inte kommit såå långt med lekstugan.. eftersom jag har en seg förkylning att kämpa med.
Först hade jag tänkt att lekstugan skulle få riktiga inneväggar. Men sen ångrade jag mig. Lekstugan är rätt liten och barnen blir större,  så jag nöjer mig med att måla på de väggarna som är.
Nu har jag grundat och sedan målat två gånger till efter grundningen.  Det får räcka. Det har blivit ljust och fräscht! 
Men nu ska jag iväg till Munchen och jobba i morrn ett par dagar, först en kurs och sen en flygning.  Så vi får se när jag kommer vidare.. Ta en titt då och då..
Alltid lika Välkomna! 
Bara grundad, men ändå fräschare än innan!
Grundade väggar.
Allt som var i lekstugan plockades ut
och flickorna fick diska allt.
Här har jag nu målat klart. Det stör mig lite bara att man ser alla skarvar mellan brädorna..
 Men jag tror inte man tänker på det så mycket när det sedan är möblerat oxå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar